AD ORDINEM, UAB
Įmonė vykdo buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas visų rūšių įmonėms bei fiziniams asmenims, konsultuoja apskaitos ir mokesčių klausimais. Įmonė įsipareigoja buhalterinę apskaitą tvarkyti vadovaujantis LR įstatymais ir kitais galiojančiais teisės aktais. AD ORDINEM, UAB įsipareigoja buhalterinės apskaitos paslaugas teikti kvalifikuotai, veikti sąžiningai ir atsakingai, užtikrina kliento duomenų konfidencialumą.Buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugos apima:Pirkimų ir pardavimų dokumentų registravimasAvanso apyskaitų sudarymas ir registravimasKasos ir banko dokumentų apskaitaIlgalaikio turto apskaitaTrumpalaikio turto apskaitaDarbo užmokesčio, atostoginių ir kitų išmokų darbuotojams skaičiavimas ir įtraukimas į apskaitąMokesčių apskaičiavimą ir deklaravimąFinansinių ataskaitų parengimąStatistinių ataskaitų parengimąPersonalo apskaita (darbo sutarčių surašymas, įsakymų parengimas, priėmimo ir atleidimo dokumentų paruošimas)Apleistos buhalterinės apskaitos sutvarkymas už praėjusius laikotarpius. Sutvarkome apleistą apskaitą nuo pirminių dokumentų iki fanansinių ataskaitų sudarymoPaslaugų kaina kiekvienu atveju nustatoma individualiai. Ji priklauso nuo įmonės veiklos pobūdžio, darbuotojų skaičiaus, gaunamų ir siunčiamų dokumentų skaičiaus, ilgalaikio turto kiekio ir panašiai.Telefonas pasiteiravimui +370 686 56095